شناسایی ۳۵۹ مورد مثبت کرونا/ ۱۵ بیمار طی آبان ماه در بوئین زهرا جان باختند
شناسایی ۳۵۹ مورد مثبت کرونا/ ۱۵ بیمار طی آبان ماه در بوئین زهرا جان باختند

ساعت: ۱۶:۱۶ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ شناسه خبر: ۱۶۶۵۲۳۲ مصطفی آقاعلی، فرماندار بوئین‌زهرا با بیان اینکه بدترین آمار ابتلا و فوتی به کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در این شهرستان طی آبان ‌ماه بوده است؛ گفت: از ابتدای آبان تاکنون ۳۵۹ مورد مثبت، ۸۵ مورد بستری و ۱۵ نفر فوتی در سطح شهرستان بوئین […]

ساعت: ۱۶:۱۶
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شناسه خبر: ۱۶۶۵۲۳۲

مصطفی آقاعلی، فرماندار بوئین‌زهرا با بیان اینکه بدترین آمار ابتلا و فوتی به کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در این شهرستان طی آبان ‌ماه بوده است؛ گفت: از ابتدای آبان تاکنون ۳۵۹ مورد مثبت، ۸۵ مورد بستری و ۱۵ نفر فوتی در سطح شهرستان بوئین زهرا داشته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی آقاعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه بی‌تفاوتی عده‌ای قلیل در بحث کرونا ویروس، کار را برای دیگران نیز سخت‌تر می‌کند؛ اظهار کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب شده است تا محدودیت‌ها به ممنوعیت تبدیل شود.

وی افزود: از روز گذشته به مدت دو هفته محدودیت‌ فعالیت‌های صنوف مختلف بیشتر شده و با نظارت دستگاه‌های ذیربط این وضعیت مورد کنترل قرار می‌گیرد.

بدترین آمار ابتلا و فوتی به کرونا طی آبان ‌ماه بوده است

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: براساس این تصمیم، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های ورزشی که دارای ارتفاعی کمتر ازسه متر هستند از صنوفی است که به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و رستوران‌ها نیز فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت بوده و تداوم این روند بستگی به میزان کاهش یا افزایش ابتلا به کرونا در سطح شهرستان بوئین زهرا دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بدترین آمار ابتلا و فوتی به کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در شهرستان بوئین زهرا طی آبان ‌ماه بوده است؛ افزود: از ابتدای آبان تاکنون ۳۵۹ مورد مثبت، ۸۵ مورد بستری و ۱۵ نفر فوتی در سطح شهرستان بوئین زهرا داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: عدم رعایت مسائل بهداشتی و مسئولیت اجتماعی توسط برخی افراد موجب این افزایش آمار شده و این عدم رعایت بهداشت یک حق‌الناس است و قطعا در روز قیامت باید پاسخگو باشند.

فرماندار بوئین‌زهرا در پایان تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم ختم و عروسی که منجر به شکل گیری تجمع شود؛ ممنوع بوده و حسب ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به دلیل به خطر انداختن سلامت شهروندان اعلام جرم خواهد شد.

انتهای پیام/