لیگ برتر بسکتبال|آسمان‌خراش‌های قزوینی قافیه را به آبادانی‌ها باختند/رتبه سوم مینودری‌ها به خطر افتاد
لیگ برتر بسکتبال|آسمان‌خراش‌های قزوینی قافیه را به آبادانی‌ها باختند/رتبه سوم مینودری‌ها به خطر افتاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، تیم بسکتبال شهرداری قزوین در هفته یازدهم از مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران از تیم پالایش نفت آبادان با حساب ۸۲ بر ۷۰ شکست خورد. در این دیدار آبادانی‌ها با اتکا به بازی‌سازی، بازی‌خوانی و شوت‌های ۳ امتیازی ملی‌پوش اسبق خود پر پست گارد رأس یعنی «آرن داوودی» خیلی […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، تیم بسکتبال شهرداری قزوین در هفته یازدهم از مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران از تیم پالایش نفت آبادان با حساب ۸۲ بر ۷۰ شکست خورد.

در این دیدار آبادانی‌ها با اتکا به بازی‌سازی، بازی‌خوانی و شوت‌های ۳ امتیازی ملی‌پوش اسبق خود پر پست گارد رأس یعنی «آرن داوودی» خیلی زود گوی سبقت را از شاگردان محمدرضا اسلامی ربودند و با به ثمر رساندن چند شوت ۳ امتیازی پشت سر هم جو روانی بازی خود را به نفع خود رقم زدند. در نهایت عملکرد بهتر شاگردان هماد سامری در پالایش نفت آبادان سبب برتری ۷ امتیازی بلندقامتان نفتی در نیمه اول شد و آنها کوراتر دوم را با نتیجه ۴۳ به ۳۶ به سود خود خاتمه دادند.

با این حال نیمه سوم اوج بازی و هنرنمایی آسمان‌خراش‌های قزوینی در تعقیب یاران باتجربه آرن داوودی بود؛ به طوری که دفاع خوب و حمله‌های پیاپی قزوینی‌ها نتیجه بازی در پایان کوارتر سوم را به یک قدمی نفتی‌ها نزدیک کرد، اما در نهایت پایان کوارتر سوم هم با برتری شکننده نفتی‌ها و رقم خوردن نتیجه ۶۳ به ۶۲ برای آنها همراه شد.

اما با شروع کوارتر چهارم و نهایی بازی سروقامتان آبادانی بار دیگر نبض بازی را با عملکرد بهتر روی ریباند‌ها در دست خود گرفتند و با انجام دفاع منسجم و حملات حساب‌شده که با خستگی نسبی آسمان‌خراش‌های قزوینی همراه شد، اختلاف امتیاز ۹ امتیازی را با بلندقامتان دیار مینودری ایجاد کردند.

اما در حالی که باز در حال اتمام با نتیجه ۷۹ به ۷۰ به سود آبادانی‌ها بود، شوت ۳ امتیازی آنها از پشت خط وسط هم فرجام شیرین آنها را شیرین‌تر و در نهایت آسمان‌خراش‌های خوزستانی با نتیجه ۸۲ بر ۷۰ رقیب قزوینی قدر خود را پشت سر گذاشتند و جای خود را در رده دوم دسته الف مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران مستحکم‌تر از قبل کردند.

این در حالی بود که قزوین با از دست یک بازی دیگر جایگاه سومی خود را در خطر می‌بیند؛ آن هم در شرایطی که اکسون تهران با ۳ بازی کمتر از تیم بسکتبال شهرداری قزوین مترصد رقم خوردن این باخت بود تا بتواند با ثبت فقط یکی برد جای قزوینی‌ها را در رده سوم گروه الف به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ش