ورود جهادی نمایندگان، دولتی‌ها را وادار به اجرای وظایفشان می‌کند
ورود جهادی نمایندگان، دولتی‌ها را وادار به اجرای وظایفشان می‌کند

ساعت: ۱۳:۲۰ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ شناسه خبر: ۱۶۴۴۲۸۰ روح الله عباسپور، نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه مدیریت میدانی تاثیر مثبتی در پیگیری کارها دارد، گفت: حُسن مدیریت در این است که در متن مردم بوده و در میدان و خط مقدم حضور داشته باشد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی […]

ساعت: ۱۳:۲۰
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
شناسه خبر: ۱۶۴۴۲۸۰

روح الله عباسپور، نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه مدیریت میدانی تاثیر مثبتی در پیگیری کارها دارد، گفت: حُسن مدیریت در این است که در متن مردم بوده و در میدان و خط مقدم حضور داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره اقدام حضوری رئیس مجلس برای حل مشکلات استان خوزستان اظهارکرد: در مدیریت در صحنه می‌توان اطلاعات عمیقی را از اتفاقات کسب کرد؛ وقتی خود را در میدان درگیر کار کنیم طبیعتا نسبت به موضوع اشرافیت کاملی پیدا می‌کنیم.

وی افزود: وقتی از نزدیک با مردم ارتباط و تعامل داشته باشیم قطعا تاثیرات بیشتری نسبت به انجام کار خواهد داشت؛ اگر از نزدیک در جریان مشکلات نباشیم آن اقدام و نتیجه موثر را نخواهیم داشت.

نماینده مرد بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه مدیریت میدانی تاثیر مثبتی در پیگیری کارها دارد، گفت: حُسن مدیریت در این است که در متن مردم باشد و در میدان و خط مقدم حضور داشته باشد.

عباسپور تصریح کرد: مجلس دو کار اساسی قانون گذاری و نظارت بر حُسن اجرای قانون دارد و حوزه اجرا مسئولیت دولت است اما نماینده‌ها وقتی می‌بینند که نسبت به رسیدگی در امورات تعلل صورت می‌گیرد به همین دلیل ورود کرده تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

این نماینده مجلس ادامه داد: نمیاندگان با پیگیری و مطالبه تلاش می‌کنند تا مسئولین نسبت به مشکلات مردم اقدام جدی داشته باشند تا این موانع مرتفع شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس افزود: اگر مجلس عملکرد خوبی داشته باشد، می‌تواند تاثیر بسزایی هم در انتخاب مردم برای ریاست جمهوری داشته باشد.

برخی چوب لای چرخ کار مجلس می‌گذارند

وی با بیان اینکه ماموریت نمایندگان ملی است، تاکید کرد: کارهای منطقه‌ای و حوزه انتخابیه نیز کارهای حاشیه‌ای است که صورت می‌گیرد و آن چیزی که قانون اساسی برای نمایندگان تعریف کرده یک مامویت ملی در حوزه قانون گذاری و نظارت بر حُسن اجرای قانون است.

عباسپور ادامه داد: از آنجایی که مشکلات مردم باقی می‌ماند و دستگاه‌های اجرایی توجه جدی نسبت به حل مشکل ندارند لذا نمایندگان ورود کرده و به نمایندگی از مردم مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کنند و کمک می‌کنند تا دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس درباره برخی سیاه نمایی‌ها و تضعیف مجلس از سوی برخی دولتمردان و جریان‌ها ابراز کرد: این سیاه نمایی‌ها عمدتا به این دلیل است که جریان فکری مخالف حاکم بر مجلس، متاسفانه هم دولت و هم مجلس در دستشان بود و مردم سرنوشت امور خود را در اختیارشان قرار داده بودند اما نسبت به مطالبات و گرفتاری‌ها پاسخ مناسبی ندادند.

این مقام مسئول اضافه کرد: برخی هم وقتی می‌بینند که با اقدامات مجلس منافعشان در خطر است لذا چوب لای چرخ مجلس گذاشته و درصدد هستند تا مجلس نسبت به اهدافی که دارد موفق نشود و مردم را نسبت به مجلس بدبین کنند.

وی در پایان تاکید کرد: مجلس در ابتدای راه است اما اساس تکمیل کار مجلس، یک دولت خوب است به طوری که اگر قانون گذاری و نظارت صورت گیرد اما دولت‌ها تمکین و اجرا نکنند، اقدامات مجلس بدون نتیجه باقی می‌ماند.

انتهای پیام/