دستگیری قاتل فراری پس از ۴ سال زندگی مخفیانه
دستگیری قاتل فراری پس از ۴ سال زندگی مخفیانه

ساعت: ۱۶:۱۰ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ شناسه خبر: ۱۶۳۸۶۲۰ سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری قاتل فراری پس از ۴ سال زندگی مخفیانه توسط ماموران انتظامی در شهرستان بوئین زهرا استان قزوین خبر داد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار […]

ساعت: ۱۶:۱۰
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
شناسه خبر: ۱۶۳۸۶۲۰

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری قاتل فراری پس از ۴ سال زندگی مخفیانه توسط ماموران انتظامی در شهرستان بوئین زهرا استان قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با وصول خبری مبنی بر اینکه فردی مشکوک، بدون دریافت حقوق و مزایا در یکی از واحدهای گاوداری بوئین زهرا مشغول به کار بوده و اخیرا اعلام کرده که در سال ۹۵ در رفسنجان مرتکب قتل شده، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اذعان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به مخفیگاه متهم اعزام و طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیسی به بزه ارتکابی خود مبنی بر قتل فردی ۵۰ ساله با ضربات چاقو در رفسنجان اعتراف کرد.

حاجیان با اشاره به اینکه قاتل فراری پس از ارتکاب قتل، ۴ سال بصورت مخفیانه و با نامی جعلی در شهرستان “بوئین زهرا” بصورت رایگان در یک گاوداری مشغول به کار بوده است، تصریح کرد: با بررسی سوابق این متهم، هفت فقره سابقه سرقت و قاچاق مواد مخدر نیز در سوابق وی وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفته است، عنوان کرد: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه که منجر به ایجاد ناامنی در جامعه شود به صورت ویژه و مقتدرانه برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوکی مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/