بانوی قزوینی در بین ۱۰ کارآفرین برتر کشور قرار گرفت
بانوی قزوینی در بین ۱۰ کارآفرین برتر کشور قرار گرفت

ساعت: ۱۵:۴۵ منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ شناسه خبر: ۱۶۲۴۹۷۱ مژگان صفیعی، بانوی کارآفرین قزوینی به عنوان ۱۰ بانوی کارآفرین برتر روستایی کشور، انتخاب شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ اعلام نتیجه دور پنجم انتخاب زنان کارآفرین برتر براساس آراء مردمی بر روی پورتال معاونت ریاست جمهوری در امور زنان […]

ساعت: ۱۵:۴۵
منتشر شده در مورخ: ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شناسه خبر: ۱۶۲۴۹۷۱

مژگان صفیعی، بانوی کارآفرین قزوینی به عنوان ۱۰ بانوی کارآفرین برتر روستایی کشور، انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ اعلام نتیجه دور پنجم انتخاب زنان کارآفرین برتر براساس آراء مردمی بر روی پورتال معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده قرار گرفت.

۱۰ بانوی کارآفرین روستایی و ۱۰ بانوی کارآفرین شهری از ۱۲ استان کشور توانستند بیشترین آرا مردمی را در سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده طی دوره پنجم این انتخاب، کسب کنند.

مژگان صفیعی، بانوی کارآفرین شهرستان بوئین زهرا قزوین است که نام او هم در بین این ۱۰ بانوی کارآفرین برتر روستایی کشور، دیده می‌شود.

صدیقه ربیعی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری نیز انتخاب یک بانوی کارآفرین از استان قزوین را به عنوان بانوی برتر کارآفرین روستایی، مایه مباهات و نشان از توانمندی‌ها و ظرفیت بالای زنان استان دانست و ضمن تبریک به این بانوی توانمند افزود: برمبنای نتایج بدست آمده از پنجمین دوره انتخابات زنان کار آفرین برتر کشوری با آرای مردمی، مژگان صفیعی از شرکت تعاونی نقش جهان بوئین زهرا از استان قزوین انتخاب شد.

وی افزود: صفیعی از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده و تا کنون برای ۱۳۰ نفر از بانوان روستاهای شهرستان بوئین زهرا قزوین در راستای صنایع بافت فرش، تابلو فرش، گلیم وگبه اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/