استفاده از ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی
استفاده از ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی

به گزارش بویین امروز به نقل از خبرنگار مهر مصطفی آقاعلی در جلسه هماهنگی گشت مشترک رضویون از اجرای طرح مشترک گشت رضویون با هم افزایی و مشارکت ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج به منظور دستیابی به امنیت محله محور در سطح شهرستان بوئین زهرا خبر داد. وی با اشاره به […]

به گزارش بویین امروز به نقل از خبرنگار مهر مصطفی آقاعلی در جلسه هماهنگی گشت مشترک رضویون از اجرای طرح مشترک گشت رضویون با هم افزایی و مشارکت ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج به منظور دستیابی به امنیت محله محور در سطح شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت فوق‌العاده حفظ و ارتقای شاخص امنیت و آسایش عمومی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم طرح «گشت رضویون» فراگیر بودن اقداماتی است که با هدف ارتقای امنیت عمومی در نقطه به نقطه شهرها و روستاها صورت می‌پذیرد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا استفاده از ظرفیت مردمی بسیج در این امر بزرگ را به منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر عنوان کرد و افزود: نقش بی‌بدیل نیروی مقاومت بسیج در شئون مختلف کشور و اشراف آن به وضعیت و موقعیت محلات می‌تواند با هم افزایی ناجا و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در راستای شناسایی بسترهای شکل‌گیری جرایم و مقابله با آنها مثمر ثمر واقع شود.

آقاعلی به دقت نظر در تصمیم گیری ها و حفظ کرامت انسانی مردم و حتی مجرمین و مرتکبین جرایم تأکید کرد و اظهار داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی عوامل مؤثر در آن در محلات و مناطق مختلف به منظور افزایش امنیت اجتماعی همان هدفی است که در طرح رضویون آن را پیگیری می‌کنیم و از این رو با کسانی که امنیت مردم را به هر نحوی سلب کنند برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت.