برگزیدگان مسابقات قرآنی "شوق تلاوت" معرفی شدند
برگزیدگان مسابقات قرآنی "شوق تلاوت" معرفی شدند

– اخبار فرهنگی – به گزارش بویین امروز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسابقات قرآنی “شوق تلاوت” میان ۱۶ راه‌یافته (پسران گروه سنی ۸ تا ۱۴ سال) در رشته‌های غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی در جزیره کیش برگزار شد. در رشته تلاوت غیرتقلیدی(آزاد)، محمدصالح مقدم از خراسان رضوی، […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش بویین امروز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسابقات قرآنی “شوق تلاوت” میان ۱۶ راه‌یافته (پسران گروه سنی ۸ تا ۱۴ سال) در رشته‌های غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی در جزیره کیش برگزار شد.

در رشته تلاوت غیرتقلیدی(آزاد)، محمدصالح مقدم از خراسان رضوی، محمد آقاجانی از قزوین و علی حشمتی از خراسان رضوی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در تلاوت تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل نیز سیدمحمدحسین روشنایی از استان مرکزی(اراک)، امیررضا صدری از خراسان رضوی و سیدسلمان موسوی از قزوین و در سبک استاد محمدصدیق منشاوی نیز مهدی بشکول از قزوین، امیر محمد نجیمی از خراسان رضوی و میلاد غلامی از تبریز و در سبک استاد عبدالباسط نیز محمدحسین کژابی و محمد باقری از تبریز و محمدمهدی میرشکار از سیستان و بلوچستان (زاهدان) توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی این دوره از مسابقات به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۱۱ و ۱۲ اسفندماه با قضاوت غلامرضا شاه‌میوه در بخش لحن، احمد ابوالقاسمی در بخش صوت، محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید و حمید شاکرنژاد در بخش لحن در جزیره کیش برپا شد.

این مسابقات به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار شد. شرکت‌کنندگان در مسابقات شوق تلاوت، نخبگان طرح ملی تلاوت‌اند که تاکنون ۹ دوره آن برگزار شده است.

اسامی هیئت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اعلام شدحلقه‌های حفظ قرآن کریم در حوزه‌های علمیه راه‌اندازی شود