ستاره ایتالیا در فکر انتقام از باروز/ ایران با دو آزادکار در رُم
ستاره ایتالیا در فکر انتقام از باروز/ ایران با دو آزادکار در رُم

به گزارش بویین امروز به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام متئو پلیکونه ایتالیا به عنوان یکی از میادین رنکینگ‌دار برای مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه در شهر رُم برگزار می‌شود. مطمئناً حضور برخی کشتی‌گیران مطرح دنیا در این تورنمنت می‌تواند سطح کمی و کیفی کیفیت مسابقات را […]

به گزارش بویین امروز به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام متئو پلیکونه ایتالیا به عنوان یکی از میادین رنکینگ‌دار برای مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه در شهر رُم برگزار می‌شود.

مطمئناً حضور برخی کشتی‌گیران مطرح دنیا در این تورنمنت می‌تواند سطح کمی و کیفی کیفیت مسابقات را بالا ببرد و بر جذابیت پیکارها بیافزاید. اما در بین مبارزات این تورنمنت باید جدال دو رقیب دیرینه و عنوان‌دار کشتی جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم را پیش بینی کرد که ممکن است این بار در ایتالیا رودرروی هم قرار بگیرند.

بر این اساس بسیاری از علاقمندان کشتی در انتظار رویارویی جردن باروز، قهرمان المپیک و دارنده ۴ مدال طلا و ۳ برنز جهان از آمریکا با فرانک چامیزو کشتی‌گیر کوبایی‌الاصل کشور ایتالیا، نفر سوم المپیک و دارنده ۲ مدال طلا و یک نقره جهان هستند. مبارزه‌ای که در صورت رسیدن این دو حریف به یکدیگر از جذابیت و حساسیت‌های خاصی برخوردار است.

مطمئناً چامیزو که شکست بیشتری را مقابل باروز متحمل شده به دنبال آن است از امتیاز میزبانی برای جبران ناکامی استفاده کندو از سوی دیگر آزادکار آمریکایی هم به هیچ عنوان دوست ندارد پیش از بازی‌های المپیک در چنین میدان مهمی نتیجه را واگذار کند.

البته رقابت‌های مدعیان وزن ۷۴ کیلوگرم جام متئو پلیکونه از سوی دیگری هم حائز اهمیت است، چراکه کایل داک قهرمان ۲ دوره رقابتهای جهانی در وزن ۷۹ کیلوگرم هم برای حضور در المپیک، نیم نگاهی به وزن پایین‌تر دارد و رقیبی جدی برای باروز محسوب می‌شود. درنتیجه چنانچه باروز، چامیزو و داک در ایتالیا به میدان بروند رقابت وزن ۷۴ کیلوگرم برای علاقمندان کشتی بسیار جذاب خواهد بود.

به گزارش بویین امروز به نقل از خبرنگار مهر، بهنام احسان پور و علیرضا کریمی در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم به همراه ابراهیم مهربان به‌عنوان مربی نیز در جام متئو پلیکونه ایتالیا حضور خواهند داشت. نمایندگان کشورمان امروز (چهارشنبه) راهی این کشور خواهند شد.