پاراوزنه‌برداران کرمانشاه قهرمان ایران شدند
پاراوزنه‌برداران کرمانشاه قهرمان ایران شدند

عزت الله پرنیان رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قهرمانی تیم پاراوزنه برداری مردان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور، اظهارکرد: در این رقابت ها که طی روزهای دهم تا سیزدهم اسفند با حضور ۱۹ استان کشور به میزبانی تهران برگزار شد، پاراوزنه برداران کرمانشاهی با […]

عزت الله پرنیان رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قهرمانی تیم پاراوزنه برداری مردان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور، اظهارکرد: در این رقابت ها که طی روزهای دهم تا سیزدهم اسفند با حضور ۱۹ استان کشور به میزبانی تهران برگزار شد، پاراوزنه برداران کرمانشاهی با کسب پنج مدال رنگارنگ مقام قهرمانی را بدست آوردند.

وی تصریح کرد: حاصل کار پاراوزنه برداران کرمانشاهی در این رقابت ها کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز بود و جمعا با کسب ۵۷ امتیاز  توانستند در جایگاه قهرمانی کشور قرار گیرند.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه افزود: علیرضا ایزدی در دسته ۴۹ کیلوگرم مدال طلا، مسلم امیری در دسته ۴۹ کیلوگرم مدال نقره، سلام خاصه پور در دسته ۵۴ کیلوگرم مدال نقره،  ایوب کبودی در دسته ۶۵ کیلوگرم مدال برنز و شهرام رضایی در دسته ۸۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت ها را بر گردن آویختند.

وی در ادامه به جایگاه خوب پاراوزنه برداری مردان کرمانشاه در ایران اشاره و عنوان کرد: علیرضا ایزدی یکی از شانس های مسلم کسب مدال برای رقابت های المپیک ۲۰۲۲ هانگژو چین است، چراکه این ورزشکار در حال حاضر نفر اول وزنه برداری دسته خود در آسیا محسوب می شود و رکوردهایی که دارد، حدود ۲۰ کیلوگرم از رکوردهای نفر دوم آسیا بالاتر است.

وی صمد عباسی را از دیگر شانس های ایران در رشته پاراوزنه برداری برای مسابقات المپیک آسیایی ۲۰۲۲ خواند و گفت: خوشبختانه ورزشکاران خوب دیگری هم در رشته پاراوزنه برداری داریم که زیر نظر محمدرضا امینی از مربیان کرمانشاهی که مربیگری تیم ملی را  نیز برعهده  دارد، تمرین می کنند و به آینده آنها امیدوار هستیم.

وی در ادامه به قهرمانی تیم پاراوزنه برداری بانوان کرمانشاه نیز در رقابت های قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان وضعیت بسیار خوبی در این رشته داریم و برخی از بانوان پاراوزنه برداری کرمانشاه طی یکسال گذشته توانسته اند حدود ۲۰ کیلوگرم رکورد خود را ارتقاء دهند که حاکی از رشد تصاعدی رکوردهای آنها است.

رئیس هیا ت جانبازان و معلولین کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه در برخی از رشته های جانبازان و معلولین کشور جایگاه اول را دارد، عنوان کرد: فوتبال هفت نفره، پاراوزنه برداری و برخی رشته های پرتابی از جمله این رشته ها هستند که در ایران حرف اول را در آنها می زنیم.

وی یادآورشد: البته در رشته پاراوزنه برداری، در سبک وزن  ورزشکاران ما جایگاه اول کشور را دارند، اما در سنگین وزن نیاز به کار بیشتری داریم.

در رقابت های قهرمانی پاراوزنه برداری قهرمانی کشور، کرمانشاه با کسب ۵۷ امتیاز قهرمان شد و تیم های مازندران و خوزستان نیز به ترتیب با کسب ۵۱ و ۴۷ امتیاز جایگاه های دوم و سوم رقابت ها را بدست آوردند.

انتهای پیام