رییس اتاق اصناف : تالارهای پذیرایی البرز فعالیت ندارند
رییس اتاق اصناف : تالارهای پذیرایی البرز فعالیت ندارند

بهروز حصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :  خانواده های البرز  در حرکتی شایسته برای  حفظ سلامتی، جشن ازدواج جوانان خود را لغو  کرده اند که چنانچه  صاحبان تالارها برای فسخ قرارداد تقاضای غرامت کنند با آن ها برخورد جدی می شود. وی اضافه کرد: ویروس کرونا ضربه اقتصادی سنگین  وجبران ناپذیری […]

بهروز حصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :  خانواده های البرز  در حرکتی شایسته برای  حفظ سلامتی، جشن ازدواج جوانان خود را لغو  کرده اند که چنانچه  صاحبان تالارها برای فسخ قرارداد تقاضای غرامت کنند با آن ها برخورد جدی می شود.

وی اضافه کرد: ویروس کرونا ضربه اقتصادی سنگین  وجبران ناپذیری به تالارهای پذیرایی وارد کرد و سبب بیکاری تعداد زیادی از کارکنان این مجموعه ها شد.

وی از مردم خواست چنانچه موردی درخصوص درخواست دریافت جریمه برای فسخ قرارداد در تالارها و آرایشگاه ها دارند موارد را به اتاق اصناف استان البرز اطلاع دهند  و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

رییس اتاق اصناف البرز همچنین از مردم درخواست کرد هرگونه مشکل برای دریافت بیعانه درصورت انصراف از مراسم مراتب را به شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۲۸۳۶۰اطلاع دهند.

اکنون در استان البرز بیش از ۴۰۰ تالار و ۲هزار آرایشگاه زنانه فعالیت می کنند.