بررسی و حل مشکلات مسکن و اشتغال جوانان در دستور کار قرار دارد
بررسی و حل مشکلات مسکن و اشتغال جوانان در دستور کار قرار دارد

عباس علائی‌مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در دیدار ظهر امروز از خبرگزاری فارس قزوین به‌مناسبت هفتهٔ خبرنگار گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار صحیح در حوزه‌های گوناگون، نسبت به آگاه‌سازی مردم جامعه گام‌های مثبتی بر می‌دارند. وی افزود: کرونا باعث شد پنجرهٔ جدیدی در جامعه گشوده شود و دوره‌ها، کلاس‌های آموزشی و حتی مسابقات […]

عباس علائی‌مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در دیدار ظهر امروز از خبرگزاری فارس قزوین به‌مناسبت هفتهٔ خبرنگار گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار صحیح در حوزه‌های گوناگون، نسبت به آگاه‌سازی مردم جامعه گام‌های مثبتی بر می‌دارند.

وی افزود: کرونا باعث شد پنجرهٔ جدیدی در جامعه گشوده شود و دوره‌ها، کلاس‌های آموزشی و حتی مسابقات به‌صورت مجازی برگزار گردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: قهرمانان استان قزوین و همکاران ما پویش ملی ورزش در خانه با دیدگاه سلامت و کاهش آسیب‌های جسمانی و روانی را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این ایام در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی بسیار خوب ورود پیدا کرده‌اند و کماکان نیز این رزمایش در حال اجرا است.

علائی مقدم در پایان اظهار کرد: در سال جاری از مهم‌ترین اولویت‌هایی که در حوزهٔ جوانان مد نظر قرار دارد، بحث مسکن و اشتغال جوانان است که کارگروه‌هایی در این زمینه‌ها تشکیل شده است تا مشکلات این حوزه بررسی و حل شوند.

انتهای پیام/