صعود تیم والیبال شهرداری و شورای قزوین به لیگ برتر
صعود تیم والیبال شهرداری و شورای قزوین به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدابراهیم عصارزاده، مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین، ضمن اعلام صعود تیم والیبال شهرداری قزوین به لیگ برتر، اظهار کرد: به‌منظور صدور مجوز حضور این تیم در لیگ برتر، پیگیری‌ها و جلسات متعددی برگزار شده است. وی با بیان اینکه موضوع صعود تیم والیبال به لیگ برتر باید در کمیسیون […]

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدابراهیم عصارزاده، مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین، ضمن اعلام صعود تیم والیبال شهرداری قزوین به لیگ برتر، اظهار کرد: به‌منظور صدور مجوز حضور این تیم در لیگ برتر، پیگیری‌ها و جلسات متعددی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه موضوع صعود تیم والیبال به لیگ برتر باید در کمیسیون ورزش شورای شهر قزوین مطرح شود، عنوان کرد: خوش‌بختانه در بحث اعتبارسنجی، شهرداری و شورای شهر قزوین از نظر مالی و زیرساختی شرایط حمایت از تیم را داشته و در این زمینه اقدامات لازم در دستور کار است و با توجه به حمایت‌هایی که از اعضای شورای شهر و شهردار قزوین سراغ داریم، روزهایی پر امید و آتیه‌ای پربار در انتظار والیبال شهرداری است.

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین در ادامه گفت: مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از اواسط شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تیم بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برنامه‌ریزی خواهد کرد.

عصارزاده ادامه داد: هدف تیم والیبال قزوین از حضور در لیگ برتر، تثبیت جایگاه تیم بوده و خوش‌بختانه تیم در فصل گذشته با مشکلات مالی مواجه نبود و تسویهٔ کامل صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های اعضای شورای شهر و شهردار قزوین و با بیان اینکه سوت لیگ برتر والیبال پس از ۱۳ سال در قزوین نواخته خواهد ‌شد، تصریح کرد: امسال این مسابقات با ۱۴ تیم بسته شده و در آخر نیز ۴ تیم از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/